Зелене майбутнє Paul Mitchell®

Пристрасть до перукарні, співчуття до планети. Як компанія з багаторічним досвідом благодійності та піклування про Землю, Paul Mitchell® дотримується більш екологічно раціональних методів роботи.

Зелене коріння. Зелене майбутнє

Компанія John Paul Mitchell Systems™ більше 40 років виражає любов до краси в продуктах, що їх виробляє, у людях, яким служить, і в планеті, яку прагне захистити. Стійкий розвиток завжди був пріоритетом для засновників JPMS. Сьогодні компанія прагне зробити свою діяльність чистішою та екологічнішою, щоб зберегти красу навколишнього світу. Скорочення використання натурального пластику. Зменшення вуглецевого сліду. Етичний вибір постачальників І багато іншого.

Зменшення кількості первинного пластику

У рамках давньої прихильності до справи захисту навколишнього середовища пляшки та туби Paul Mitchell® переводяться на перероблену упаковку PCR (Post-Consumer Recycled Bottle), починаючи з лінійки Tea Tree та основних лінійок Paul Mitchell® до 2025 року. Це зменшить використання первинного пластику на 773 метричні тонни на рік.

Перехід на PCR упаковку позначиться на екології планети на краще:

  • Скорочення використання викопного палива на 41%, що еквівалентно 7810 барелів нафти.
  • Зниження викидів парникових газів до 1162 метричних тонн CO2, що еквівалентно викидам 249 автомобілів, які не використовуються протягом року.
  • Скорочення використання води на 156 мільйонів галонів – цього достатньо, щоб заповнити 236 плавальних басейнів олімпійського розміру.
Біо-упаковка

Наша інноваційна упаковка для лінії продуктів Clean Beauty на біологічній основі, на 90% складається з екологічно чистої та етично зібраної цукрової тростини, що допомагає знизити викиди шкідливих парникових газів, що сприяють зміні клімату, та на 100% придатна для вторинної переробки.

Менше пластику у кришках

Пляшки тепер мають низькопрофільну кришку, в якій використовується на 46% менше пластику, ніж у стандартній кришці Paul Mitchell®.

Програма з озеленення

З 2014 року лінійка Tea Tree підтримує рух Reforest’Action та місію з озеленення. Reforest’Action садить дерева там, де це найбільше потрібно. У 2020 році компанія JPMS™ поставила справді велику мету посадити 1 мільйон дерев до кінця 2022 року.
У 2019 році було посаджено 750 000 дерев — це 750 тис. годин роботи місцевих фермерів і більше 1 мільйона місць проживання тварин, а також компенсація понад 100 тис. тонн викидів CO2.

Зелена енергія у виробництві

Лінійка Clean Beauty виробляється з використанням 100% сертифікованої екологічно чистої енергії, що допомагає зменшити забруднення навколишнього середовища та викиди парникових газів.

Використання сонячної енергії

Сонячні панелі у штаб-квартирі глобального збуту JPMS™ у Каліфорнії забезпечують майже 90% енергії, необхідної для роботи будівлі у робочий час, запобігаючи потраплянню в атмосферу 337 ​​метричних тонн CO2 щорічно. Це дорівнює викидам 74 автомобілів протягом року або скорочення їх пробігу на 1 500 000 км на рік.

Піонер у виробництві Cruelty-Free продуктів

У 1980 році JPMS™ стала першою професійною б’юті-компанією, яка публічно заявила, що проти тестування продуктів на тваринах. Понад 40 років компанія залишається вірною пухнастим друзям і пишається тим, що бренд Paul Mitchell® залишається cruelty-free та учасником програми PETA “Beauty Without Bunnies”.

Веганські продукти

Крім cruelty-free більшість продуктів Paul Mitchell® з догляду, фарбування та стайлінгу є веганськими. До 2023 року 10 із 12 продуктових лінійок бренду стануть на 100% веганськими.

Ферма Awapuhi

Задовго до того, як це стало основним напрямком, співзасновники JPMS™ Джон Пол ДеДжорія та Пол Мітчелл зробили кроки, щоб зробити компанію екологічно чистою. Найперша їхня ініціатива — заснування ферми авапуї на Гаваях, на сонячній енергії. Весь авапуї, який використовується в продуктах Paul Mitchell®, вирощується на цій фермі.

Олія чайного дерева Tea Tree Oil

У лінійці продуктів Tea Tree компанія використовує лише 100% олію чайного дерева, що вирощується на фермах Австралії, що використовують етичне виробництво та збирання інгредієнтів.

Пальмова олія

З метою зниження негативного впливу пальмової олії на навколишнє середовище та спільноти, компанія активно підключається до круглого столу за стійкою пальмовою олією (RSPO) з балансом маси, де це можливо.

Перероблювані алюмінієві туби

Туби для професійних барвників Paul Mitchell® виготовлені на 45% із переробленого алюмінію та на 100% придатні до переробки. На 95% менше енергії потрібно замість виробництва нової алюмінієвої упаковки.

Програма утилізації інструментів

У партнерстві з Homeboy Industries компанія переробляє 100% інструментів для волосся, що повертається до JPMS™. Таким чином, 5,6 тонни старих інструментів не виявляються на звалищах щорічно.

Менше друкованої продукції та упаковки

Компанія зменшує кількість друкованої продукції, переходячи на цифрові документи та кількість упаковки. Щороку це заощаджує близько 170 тонн паперу та зберігає 4080 дерев від вирубки!