Асортимент Paul Mitchell®

Більше 150 найменувань професійних продуктів

Бренд Paul Mitchell®

Заснований в 1980 році перукарем Полом Мітчеллом і бізнесменом Джон Полом ДеДжорія, бренд швидко завоював популярність як на батьківщині, в Америці, так і по іншу сторону Атлантики. Відмінні риси марки – висока якість, унікальні інгредієнти, вирощувані в екологічно чистих куточках планети, інноваційні технології та широкий асортимент.

Поєднання найефективніших і безпечних компонентів з сучасними технологічними розробками дозволяє створювати продукти, що задовольняють найвибагливіший смак.

Paul Mitchell® – неймовірно популярна косметика у зірок Голлівуду

Цій торговій марці довіряють створення свого образу Мадонна, Бред Пітт, Кім Бессінгер, Мішель Пфайфер, Джонні Депп, Пірс Броснан, Бен Афлек, Жизель Бундхен, Мег Райен, Джордж Клуні і багато інших. Їх доглянуте волосся і прекрасні зачіски – заслуга професійних стилістів і косметичних засобів Paul Mitchell®. У 2021 році бренд Paul Mitchell, зазначений безліччю нагород, і є лідером в області професійного догляду за волоссям, оголосив супер-модель Вінні Харлоу своїм першим глобальним послом.

Філософія бренду

Секрет популярності Paul Mitchell® прихований в активних натуральних інгредієнтах, екологічно чистій сировині, індивідуальному підході до кожного типу волосся і шкіри голови.

Всі засоби торгової марки розроблені на основі екстрактів екологічно чистих трав, що вирощуються на власній фермі компанії на Гаваях. Рослини ростуть органічним шляхом відповідно до місцевих традицій, а їх переробка відбувається без будь-яких хімічних процесів. Крім того, завдяки запатентованому процесу активації рослинних компонентів, їх корисні і поживні речовини в результаті переробки зберігаються на все 100%.

З турботою про природу

Продукція Paul Mitchell® не тестується на тваринах. Головне гасло компанії – «Бережи природу від насильства». І це не просто слова, політика компанії така, що на місці кожного зрубаного дерева висаджують три нових. За останні кілька років співробітниками компанії було посаджено понад 100 000 дерев різних видів по всьому світу.

У компанії існує навіть спеціальний підрозділ Green Team, яке під гаслом «Reduce, reuse, recycle and respect!» ( «Скорочуй споживання, використовуй повторно, переробляй і поважай!») Збирає і впроваджує методи більш раціонального використання ресурсів.

Работа с продукцией бренда Paul Mitchell предполагает использование самых современных и передовых продуктов по уходу за волосами

Paul Mitchell®

Основна колекція продуктів, яка включає різні серії для відповідного типу і структури волосся.
Дізнатися більше

Tea Tree

Продукти для волосся і шкіри голови на основі натуральних екстрактів масла австралійського чайного дерева.
Дізнатися більше

Awapuhi Wild Ginger

Колекція преміум-класу для відновлення пошкодженого волосся.
Дізнатися більше

MITCH®

Засоби по догляду за волоссям, створені спеціально для чоловіків. Лінія пропонує прості і зручні рішення як для професіоналів, так і для їх клієнтів-чоловіків.
Дізнатися більше

MVRCK™ BY MITCH®

Продукти MVRCK ™ створені барберами в Лос-Анжелесі, і представляють повноцінний набір функціональних і автентичних засобів для чоловічої перукарні.
Дізнатися більше

NEURO®

NEURO® Liquid – це засоби по догляду та укладці серії забезпечують термозахист і зберігають волосся здоровим, еластичним, блискучим і слухняним. NEURO® Tools – колекція елітних інструментів для укладки.
Дізнатися більше

Профессиональные красители

The Color XG®, Shines XG®, Crema XG®, InkWorks, POP XG®, The Demi – широкий асортимент зручних в роботі систем фарбування дозволяє в повній мірі розкрити творчий потенціал майстра-колориста.
Дізнатися більше

Продукты для профессионального использования в салоне

THE RELAXER ™ – система перманентного випрямлення волосся. Перманентна біо-завивка волосся Wave.
Дізнатися більше

John Paul Pet® для животных

В основі продуктів JOHN PAUL PET® – рослинні екстракти, ефективні і безпечні компоненти по догляду за шерстю тварин. Придбати косметику для тварин можна в салонах краси і перукарнях.
Дізнатися більше